طرح تولید کاغذ سیگار

طرح تولید کاغذ سیگار – این کاغذ از ورقه ی نازک ساخته شده از چوب یا کتان یا کنف یا ساقه برنج است . یکی از عوامل مهم در نوع جنس کاغذ مقدار نفوذ پذیری دود در کاغذ است. هر قدر نفوذ پذیری بیشتر باشد دود سبکتر خواهد بود و واکنش کاغذ نسبت به سوختن آن نیز متفاوت و رنگ خاکستر سیگار هم متفاوت میباشد.
در کاغذ های سیگار پیچ از موادی مانند کربنات کلسیم، کربنات منیزیم، اکسید تیتانیوم، تارتارت سدیم پتاسیم و از سیترات پتاسیم برای کنترل احتراق استفاده می شود

کد آیسیک مرتبط با طرح تولید کاغذ سیگار

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک کاغذ سیگار ۲۱۰۱۴۱۲۳۳۸

کد تعرفه گمرکی مرتبط با طرح توجیهی تولید کاغذ سیگار

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی کاغذ سیگار ۴۸۱۳ میباشد.

وضعیت واحد های در دست احداث

واحد های در دست احداث در سمنان و تهران موجود اند که 2 واحد در سمنان و یک واحد در تهران در دست احداث است. ظرفیت تولید 2 واحد موجود در سمنان حدود 1000 تن و ظرفیت واحد موجود در تهران در حدود 50 تن در سال است.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید کاغذ سیگار

ظرفیت تولید سالیانه : ۹۰۰ تن
نرخ برابری دلار : ۲۵۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۹۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۳۶۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۴۲ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۶۵ میلیارد تومان
ارزش ماشين آلات و تجهيزات : ۴۰ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی در سال مبنا : ۴۰ درصد